Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 4x Blueberry 1xFallenAngel 1xPhattFruity || micro HPS & Pll
ziet er goed uit hoor ik was een weekendje vissen helaas zater er stuk of 8 tegen de tneon aan die waren iets erger verbrand
maja shit happens zullen we maar zeggen
Hehe ja ik twijvel nog wat over het toppen.. als normale plantjes waren geweest had ik de schaar eral ingezet..
@audiosytemrolla
Dat is ook zuur... maar niets meer aan te doen. Heb het al wel eens eerder meegemaakt en kan je niet aanraden het domweg door te laten ploeteren.. ik kreeg er op den duur banaantjes voor terug..
Ik Kijk het nog even aan maar denk dat ik toch de gok maar ga wagen.
De terreur heeft toe geslagen in het hok met de 4 blueberrys. Ik had al een plant met een verbrande kop. Ook wou der 1 maar niet in bloei komen. Na twee dagen weg te zijn geweest was het drama compleet..
Gisteren avond ontdekte ik varenrouwmugjes.. en later ook larven. 1van de dames is herma geworden. Plus de dame met verbrande kop. Heeft me doen besluiten de blueberry kweek te stoppen.. De kast word volledig ontsmet, en gelijk onder handen genomen voor wat verbeteringen.
*100% lucht en licht dicht.(regelmatig spinnetjes + mugjes die toch ergens naar binnen komen)
*Grotere en meer ventilatie. *vloerverwarming
*evt hps lamp
Nu heb ik hier nog zon koelbox staan met koelers erin op 12v. En wil eens kijken of ik hier nog wat meekan voor de extreem warme dagen..
Gelukkig gaat het in het bloei kastje allemaal nog voorspoedig. Heb geen beesies kunnen vinden. En de temp blijft nog net binnen de grens, nu ik het koolstof filter er tijdelijk af heb en voor nu katten bak filter gebruik. Kan de afzuiger het net bol werken en het binnen de 29max houden. De bloei zit er nu wel lkkr in en netje is toch nog mooi gevuld
Zal vanavond nog wat fotos plaatsen. Greetzz mafferd
goede avond growers, smokers!
De overgebleven dames in het bloei hok gaan lkkr door ben ze rustig aan het bijvoeden en ec nog op 1,4 De groei is er ondertussen zon beetje uit en heb alles zo ongeveer op 1 hoogte weten te krijgen binnen 10-15cm vanaf het net gemeten. De hps er zon 15cm boven hangen. IMG_20120820_194622.jpgZo zouden alle toppen voldoende licht moeten krijgen aangezien de hps de eerste 15cm echt hard en vol weet te krijgen verwacht ik deze kweek weinig fluffy toppen. De lv schommelt tussen de 30-40% wat aardig oke moet zijn dacht ik..
bij deze nog even wat fotos van het scrog projectje,
Goeden avond growers en smokers!
nogal druk de laatste weken.. en dat valt te zien aan de planten hier en daar wat bladproblemen na een x droog staan. en een kleine achterstand in ontwikkeling vindt ik zelf..maar dat mag de pret niet drukken De dames staan nu 3weken in bloei krijgen voeding 1comp aarde op ec 1,6 en vandaag voor het eerst de halve dosering budXL bloeistimulator. normaliter geef ik deze week ook topbooster mee voor 2-3 dagen maar ivm de achterstand in ontwikkeling wacht ik hier nog een klein weekje mee.
budxl?? topbooster?? door elkaar? van verschillende merken? en dan is zeker je basisvoeding weer van een ander merk??
jammer dat de startende generatie growers alleen maar kijkt of de naam van het product goed klinkt
vraag jezelf eens af waarom je de ingredienten die op het etiket staan aan je plantjes geeft.... en waarom....
@Audiosytemrolla thanks!
@mrpitbull
Ik denk dat je te snel oordeeld.. ik gebruik een complete voedings lijn van H&G (house&garden)aangezien deze allen op elkaar zijn afgestemd.. en dus zeker niet allemaal van verschillende merken. Ook wordt er gevoed aan de hand van een kweekschema, meestal houd ik een iets lagere waarde aan dan aangegeven. Netjes word de ph en de ec gemeten en bijgestuurd waar nodig. Meters worden weekelijks geijkt. En ook van de meeste voedings en stimilators ingredienten en npk waardes weet ik waar deze voor bedoeld zijn.
De enzymen zijn op anders had deze erook bij gestaan.. gr
Comment